Fokusgrupp för snickare!
På uppdrag av en tillverkare av el-verktyg för professionella användare söker vi 10 st snickare för deltagande i en fokusgrupp!
På uppdrag av en tillverkare av el-verktyg för professionella användare söker vi 10 st snickare för deltagande i en fokusgrupp!
Vi söker miljömedvetna whiskeyälskare som vill kombinera njutning med ett gott samvete till fokusgrupper om whiskey och förpackningsdesign!
Vi söker nu 14 st hundälskare som vill vara med i en djupintervju om människan bästa vän, hunden!
Jobbar du som elektriker? Var med i en fokusgrupp och utvärdera ett nytt verktyg och få ett presentkort på 1500 SEK!
Vi söker 12 deltagare till en etnologisk studie om mental hälsa. Hjälp oss att förstå vad som påverkar den mentala hälsan och hur vi kan utveckla lösningar för att hjälpa människor att må bättre!
When quality is more telling than quantity: The advantage of a successful focus group.
Vi genomför nu en studie om kanske en av de viktigaste resurserna på varje företag – kaffe! Vad betyder kaffe på jobbet för dig? Och hur viktigt är det med kaffe som en del av er kundservice?
Är du reslysten och gillar att upptäcka nya städer, kulturer och pröva nya smaker? Vi söker nu 12 resglada personer från hela landet för deltagande i en djupintervju online.
Var med i ett smaktest av en ny energidryck! Smaka och berätta vad just du tycker. Alla testare belönas med ett presentkort på 250 SEK lagom till jul!
Today, a big part of most companies’ customer interaction, is based on digital interfaces such as websites, e-services and mobile apps. Understanding how these interfaces affects your customers, and how it impacts their perception of your company is vital. Yet, few companies sees these, in the full picture of how incorporated UX and CX is.