THE SWEDISH PERSPECTIVE

  • Var med i ett online-community om sport!

Älskar du sport?

Av |2024-04-12T10:16:38+02:00april 12th, 2024|Kategorier: Recruitment|

Älskar du att se på sport eller kanske att träna och tävla själv? Vi söker nu 7 st glada sportälskare som vill vara med i en etnografisk undersökning och berätta om sin passion.

  • The Power of Distinctive Brand Assets

The Power of Distinctive Brand Assets

Av |2024-03-22T09:06:58+01:00mars 20th, 2024|Kategorier: Articles|

Distinctive brand assets are those unique visual, auditory, or sensory cues that instantly evoke a brand's identity. They are the recognizable symbols, sounds, and attributes that differentiate one brand from another and become ingrained in the consumer's memory

  • Recruitment for focus groups

Projektkoordinator till AskSweden!

Av |2024-03-08T13:09:47+01:00mars 7th, 2024|Kategorier: Articles|

AskSweden är ett undersökningsföretag som hjälper internationella varumärken och organisationer att etablera sig eller växa på den svenska marknaden. AskSweden växer och nu söker nu en projektkoordinator!

  • Smaktest av färskost!

Smaktest av färskost!

Av |2023-12-22T10:41:36+01:00november 16th, 2023|Kategorier: Recruitment|

Nu drar vi i gång höstens godaste smaktest! Var med och testa en helt ny färskost. Vilken variant är bäst? Vi söker 150 glada ostälskare som vill dela med sig av sina åsikter.

  • Recruitment for focus groups

Optimizing Focus Group Recruitment

Av |2023-11-13T20:06:47+01:00oktober 29th, 2023|Kategorier: Articles|

The success of a focus group heavily relies on recruiting the right respondents. The recruitment process can be challenging, but with a strategic approach, you can assemble a dynamic and engaged group that provides valuable insights. In this blog post, we'll delve into the key strategies and considerations for recruiting respondents to ensure the success of your focus groups.

Till toppen